Вујовић просветарима: Позивам их да поразмисле колико времена раде и како да допунским радом надокнаде смањење плата

октобар 22 19:31 2014

Вујовић: Добар тренутак за реформе

Србија се тренутно налази у доброј позицији да спроведе најављене мере, каже за РТС министар финансија Душан Вујовић. Истиче да се средње категорије, попут просветара и здравствених радника не могу изузети из мера јер се на њима највише штеди.

Ребаланс је први корак на путу реформи које морамо да завршимо и које су обећаване годинама и деценијама, истакао је министар финансија Душан Вујовић.

Dusan Vujovic.jpg

Гостујући у Дневнику РТС-а, Вујовић је рекао да је крајње време да се реформе спроведу јер постоји поверење инвеститора, а девизне резерве су добре. Каже да је потребно прихватити жртве зарад боље будућности.

Циљ, међутим, нису жртве, оне су средство за балансирани приступ реформама, каже министар.

Рекао је да се Влада трудила да се поштује социјална правда и да они са најмањим примањима буду изузети. Плате ће бити смањиване линеарно за 10 одсто, и то цео износ, указао је Вујовић. Ниједна плата, притом, не сме да буде мања од 25.000.

Нагласивши да се највећи део пензија неће смањивати, Вујовић је нагласио да ће се смањивати онај део пензије који прелази 25.000, то јест – разлика.

Говорећи о протесту просветара, Вујовић је рекао да разуме да им је тешко, али и истакао да се не могу изузети од смањивања плата.

Позивам их да поразмисле колико времена раде и како да допунским радом надокнаде смањење плата, поручио је Вујовић.

Министар је додао да, ако се изузму средње категорије, “нeмамо на чему да уштедимо”.

Штедеће и држава, тврди Вујовић. Држава је гледала да минимизира мере у оквиру расхода, каже министар, додајући да ће остале мере бити спроведене тамо где “мање боле”.

Вујовић је рекао да ће се штедети приликом куповине добара и услуга, али и на нерационалним субвенцијама које су трошене без резултата. “Очекујемо велике уштеде решавањем статуса предузећа у реструктурирању, али и у јавним предузећима”, каже министар.

Истакао је и да је у Вашингтону са ММФ-ом постигнут “висок степен сагласности”. Долазак ММФ-а је важан јер шаље позитиван сигнал инвеститорима, рекао је Вујовић.

Очекује да ће 2015. Србија доживети економско оживљавање, а 2017. одрживи раст и развој.

РТС

  Categories:
напишите коментар

75 коментара

  1. октобар 22, 21:00 #1 Анонимни

    Gospodine Vujovicu, vrlo brzo cemo objaviti koliko vremena trosimo kako bismo kvalitetno obavljali svoj posao. Volela bih da, kada dobijete dobijete dopis, pronađete vreme kada bismo mogli raditi još jedan dodatni posao i naravno, pomognete nam u odabiru istog, pošto nas u našoj zemlji posao čeka na svakom ćošku. Nemojte da zaboravite da Vas je narod birao, a da on ume i da ispravlja svoje greške. Za radikalne promene spremni smo kada smo najugroženiji. Možda je vreme da svi opet pročitamo onu staru “Početak bune protiv dahija”.

    Одговорите на овај коментар
  2. октобар 22, 21:04 #2 profesorka M

    ..da razmisle koliko vremena rade i kako da dopunskim radom nadoknade smanjenje plata..”.. http://zelenaucionica.com/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_wacko.gifhttp://zelenaucionica.com/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_wacko.gif to moze da izjavi samo neko ko nikad nije radio u prosveti.. Svaki dan sam u skoli od 8 do 2, nekad i duze, a da ne pominjem koliko vremena provedem u pripremanju, pregledanju, ocenjivanju… mnogo vise nego sto je placeno..cesto i posle ponoci… i gde da uglavnim ‘dodatni rad’??.. i kakav dodatni rad u zemlji gde ni osnovni ne mozes da najdes?.. i ako sa dva fakulteta, treba da trazim ‘dodatni rad’ da bih prezivela… ma ukinite skole, ukinite decu… ukinite narod…. ja cu sebi da vadim vizu i kartu u jendom pravcu….http://zelenaucionica.com/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_sad.gif

    Одговорите на овај коментар
  3. октобар 22, 21:06 #3 Jugoslava

    A koliko ti i tebi slicni radite?Sram vas sve bilo, narod ce vas motkom oterati.

    Одговорите на овај коментар
  4. октобар 22, 21:07 #4 profesorka M

    pozivam prosvetne radnike da rade samo koliko doticni gospodin smatra da radimo… dakle, casovi bez pripremanja.. ocenjivanje samo uzmeno na casu, pa koliko se stigne, stigne… planovi, izvestaji i ostalo, nek rade gospoda u ministarstvu u svoje slobodno vreme, a ja cu moje slobodno vreme, da koristim za lencarenje posto za vise nisam placena… ionako svi misle da nista ne radimo..

    Одговорите на овај коментар
    • октобар 24, 16:39 xx

      Ja isto predlažem, samo časovi. Koliko radimo? A poslanici , prespavaju radno vreme ako slučajno dodju na posao. Sramota, sramota!
      A gde je Verbić da objasni koliko se radi? To je njegova dužnost. A gde su predsednici sindikata?
      A i mi smo kolege čudni, ćutimo i savijamo leđa. Ne možemo da štrajkijemo. Ima i drugih načina protesta

      Одговорите на овај коментар
  5. октобар 23, 05:05 #5 Marko Vladisavljević

    A povećali ste sebi u Vladi plate za 10%, to je u redu, je li? KAKO VAS BRE NIJE SRAMOTA!

    Одговорите на овај коментар
  6. октобар 23, 06:09 #6 profesor

    Jos jedna u nizu nesuvislih izjava, stetnih i kontraproduktivnih, a daj Boze da narod Srbije na sledecim izborima kaze svoje misljenje o ovakvoj politici !

    Одговорите на овај коментар
  7. октобар 23, 07:23 #7 Gordana

    Očito ministar nema pojma koliko danas prosvetari rade.Da li je moguće da baš svi misle da prosvetari rade samo onih 20 časova nedeljno tokom kojih drže nastavu neposredno u učionici.Pa to je tek trećina vremena koje nastavnik posveti svojoj profesiji nedeljno!Javite se prosvetari!

    Одговорите на овај коментар
  8. октобар 23, 08:48 #8 zorica

    Pogresan covek na pogresnom mestu! Neverovatno kakve izjave daje! Da bar razume o cemu govori. Taj komentar o nasem radnom vremenu tako je povrsan, tako komentarise neko ko ne zna sta drugo da kaze. http://zelenaucionica.com/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_wacko.gifhttp://zelenaucionica.com/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_wacko.gif

    Одговорите на овај коментар
    • октобар 23, 21:20 Vesna

      Svi su na pogresnim mestima! U Subotici je lokalni ministar obrazovanja ratar po struci , ali valjda je to ono metaforicno – kako danas sejes tako ces sutra da zanjes pa ce se to preneti i na ucenje i nastavu ;). Inteligencija se unazad nekoliko godina povukla u ilegalu , na zalost, tu je i ostala, cuci u senci neuspelih pokusaja nedoskolovanih ljudi u vlasti koji ne razumeju rec vaspitanje i obrazovanje, o kompleksnijim terminima da i ne govorim…sta je eksterna ????jel se to jede ???? 🙂

      Одговорите на овај коментар
  9. октобар 23, 09:03 #9 UCITELJICA

    bila sam juce na protestu i bicu opet ,i opet nek dodju SVI koji komentarisu sledeci put,a ne da se dopisuju sa ONIMA KOJI NE CITAJU OVE KOMENTARE!

    Одговорите на овај коментар
  10. октобар 23, 09:20 #10 учитељица

    Била сам лош ђак и завршила учитељски факултет, да би се цео радни век односили према мени као према ђаку. Извињавам се ако не завршим све школске обавезе, морам да се бавим допунским радом, јер са факултетом, поштено завршеним и јесам само за допунску…

    Одговорите на овај коментар
  11. октобар 23, 09:34 #11 Jelena

    Udelilo nam ministarstvo toliko dopunskog rada da nemamo vremena da se bavimo suštinskim poslovima za koji smo se školovali, a kamoli da negde van prosvete dopunimo kućni budžet. Ima li u zemlji Srbiji neki ministar koji razume opseg rada jednog nastavnika? Da ne pričamo o uslovima rada u 21.veku.

    Одговорите на овај коментар
  12. октобар 23, 10:34 #13 Natasa

    Gospodine,koliko Vi radite?!SRAMOTA!!!Hajde da zamenimo uloge!

    Одговорите на овај коментар
  13. октобар 23, 10:44 #14 ivan mikaric

    Ministar je jasno dao na znanje da je veliki magarac.
    Ovakav komentar o prosveti se ne prilici ni polupismenom čoveku koji je izostajao iz škole i kao đak.
    Nisam iz prosvete ali imam puno prosvetara u porodici.

    Одговорите на овај коментар
  14. октобар 23, 10:50 #15 Ivan

    Sto se protesta tice, sindikati su omanuli 100%, nije bilo organizovanog prevoza za dolazak u Beograd, za nas iz unutrasnjsti. Zasta placamo clanarinu ako oni ne mogu da plate autobuse kako bi i mi, iz unutrasnjosti, mogli da prisustvujemo protestu. Ako ovo cita neko iz sindikata molio bih da uvaze ovu primedbu. Samo ovako mozemo da se skupimo i pokazemo nezadovoljstvo.

    Одговорите на овај коментар
    • октобар 24, 16:44 xx

      A kada nisu omanuli? Setite se prošlog štrajka.Dogovorili su 1,5% na godišnjem nivou. A pogledajte vođe, godinama isti likovi i nikada ništa nisu uradili za nas. Pa ima valjda sposobnijih od njih?

      Одговорите на овај коментар
  15. октобар 23, 12:02 #16 Odgovorna profesorka

    Dakle, kao odgovorna profesorka (sto necu jos dugo biti) mogu samo da kazem da mi je muka od prosvete i rada u istoj. Zasto? Zato sto apsolutno svako sa srednjom skolom ima istu ili vecu platu od nas, zato sto deca i daljr pisu- ne mozem-, zato sto se nista ne radi, ne cita, ne diskutuje na casovima vec mi se trazi da diktiram. Ej, kako knjizevnost moze da se diktira?? U poslednje vreme su djaci poceli i da nam se podsmevaju ( samo ti daj jedinicu, pp sluzba ce je popraviti) a o obavezama koje jedan prof.srpskog jezika ima,necu ni da pominje Odgovorno tvrdim da radim svaki dan preko 8 sati, samo jedna priprema za cas,oduzme nekoliko sati,a gde su njihove nepismene i polu-pismene vezbe,zadaci,dodatne,dopunske…Moja skola je strajkovala, ja bih i nastavila,jer ovo je najstrasniji udar na intelektualnu Srbiju!

    Одговорите на овај коментар
  16. октобар 23, 12:51 #17 Iskrivljena kičma

    Živimo posao, a radimo za šipak. Govore mi ovih dana da treba da budem srećna što uopšte imam posao u ovakvoj državi. Vođeni smo nekim genetskim kodom neustrašivog Srbina koji se šepuri, a kad zagusti krivi kičmu i spušta glavu. Neki su kukavice, neki su ljigavci. U takvom civilizacijskom talogu ne snalazim se baš najbolje. Propast srpskog naroda je neminovna ako se ovako nastavi. Ne čudi me što je jedan kolega muzičar dao otkaz, iako je bio primljen na neodređeno vreme, i izašao na ulicu, ne da štrajkuje, već da svira za novac.

    Одговорите на овај коментар
  17. октобар 23, 12:51 #18 Uciteljica nosac gajbi

    Gospodine,porucili ste mladima,roditeljima i ssvima koji misle da je znanje moc da uzalud uce jer kad zavrse ffakultet mogu da nose gajbice ciste ili magistriraju na magistrali.Bravo!!!

    Одговорите на овај коментар
  18. октобар 23, 13:00 #19 Maki

    Pa, intelektualna Srbijo, idite onda kod privatnika na ugovor i zaradite tu veću platu koju imamo mi sa srednjom školom kod istih. Verujem da biste posle mesec dana plakali za školom i poslom koji ste napustili!

    Одговорите на овај коментар
    • октобар 23, 14:08 Doris

      Šta si ti radio dok smo mi studirali, a naši roditelji nas finansirali? Spavao do podne, bančio ili radio, dobijao platu, tekao ti radni staž. Ne misliš, valjda, da treba da imamo istu platu. Ni ja ne očekujem platu dokrora nauka ili hirurga.

      Одговорите на овај коментар
      • октобар 23, 15:11 Maki

        Upisala sam studije, ali ih je preseklo to što su mi roditelji ostali bez posla u jeku tranzicije. Dok sam mogla sama, mogla. Kada više nisam, na moju veliku žalost, napustila sam ih. Imam trenutno posao, koji je plaćen MINIMALNOM CENOM RADA i koji nije sa mojom školskom spremom. Što mi nedostaje da ne mogu od plate da kupim, poduprem se hobijem i ne žalim se. Tako da, drago mi je da su roditelji uspeli da te finansiraju. I, ako može, malo manje predrasuda.

        Одговорите на овај коментар
        • октобар 23, 19:40 Zar ne?

          Cini mi se da bi ovo “malo manje predrasuda” moglo da ide i u povratnom smeru…

          Одговорите на овај коментар
        • октобар 24, 13:01 Doris

          Moji su nekako uspeli da me finansiraju, otkidali su od sebe. To što si ti upisala studije, ali ne i završila, dokazuje samo kakva žrtva treba da se prinese, a zauzvrat ne dobije ništa. I ja sam radila posao isod svoji kvalifikacija i to tri i po godine i nisam se žalila jer taj posao nije zahtevao fakultet. Radila sam šta se moglo naći za mizeriju. Nije isto želeti nešto i uložiti ogroman trud i žrtvu. Ej, pa to je minimum četiri godine života. Moja prijateljica se uvalila u Komunalno preduzeće svog oca i sa srednjom stručnom spremom živela kao bubreg u loju, a staž joj tekao. I ja bih da sam hirurg , ali to ne znači da treba da imamo istu platu. I malo manje zavisti. Pošto sad radiš, možeš da nastaviš studije. Onda dođi u školu da radiš za ”ovoliku” platu.

          Одговорите на овај коментар
        • октобар 24, 13:05 Doris

          Uostalo, čitam da se žališ što radiš posao koji nije u skladu sa tvojom stručnom spremom. Dakle, kad si ti u pitanju, onda je nešto sasvim drugo. Možda neki nisu imali prilike da završe to što si ti. Onda nemoj da se žališ.

          Одговорите на овај коментар
        • октобар 24, 17:00 xx

          Imate odličan izgovor jer niste bili sposobni dazavršite fakultet.Moji roditelji su bili radnici ,cija je plata bila 5 maraka,a ja sam studirala i radila da bi platila sebi fakultet.I verovali ili ne postala diplomirani fizičar.Radim u skoli kao profesor i slobodno možete da budete zavidni na moju platu.

          Одговорите на овај коментар
        • октобар 24, 20:02 ja

          Mila moja, neki od nas su i radili i studirali pa sami sebe finansirali. Zavrsili smo fakultete i sad hoces da kazes da smo isti? Bruka

          Одговорите на овај коментар
    • октобар 23, 21:23 Marina Krstović

      Kako Vas nije sramota. Priča je o školovanju i obrazovanju moje i Vaše dece a ne samo o plati. Uključili su nam inkluziju čime bi trebalo da se bave defektolozi. Ja sam mašinski inženjer. Sad maloletnici sa lakšim krivičnim delima neće ići u popravni dom več u školu. Hoću da radim svoj posao za platu koja ne pokriva samo hleb i sapun. Pa dobićete za decu toliko koliko vrede hleb i sapun. Ovoj državi i ne treba više. Više plate poslanicima, više para za stranke a manje za lakare i prosvetne radnike, subvencije za gubitaše. E tako će nam i biti. E posle će tako školovani da nas leče i uče neku drugu decu. Put u propast bez povratka.

      Одговорите на овај коментар
  19. октобар 23, 13:39 #20 ljuba

    Позивам их да поразмисле колико времена раде и како да допунским радом надокнаде смањење плата, поручио је Вујовић.
    Mnogo rečeno sa malo reči:
    1. Deca mi se ne školuju ovde i ne znam koliko radite.
    2. Među prosvetarima nemam prijatelja ili onima koji su mi prijatelji obezbedio sam neki odbor i neku komisiju pa tamo prihoduju po stotinak evra i imaju slobodno vreme.
    3. Odobravam kao ministar finansije i privrede da radite neprijavljeni tj radom na crno.
    Bravo za ministra.Jedino je bolji Vulin koji traži da deca treba da rade da bi dobila dečji dodatak.

    Одговорите на овај коментар
  20. октобар 23, 15:47 #21 Prosvetni radnik

    Evo jedan prost primer

    Radim u skoli koja zaposljava 40 radnika, kada nam budu odbili po 10% ustedece odprilike 120000 dinara mesecno…moj drug radi u kaficu koji zaposljava 12 radnika od kojih su samo 2 prijavljena a 10 rade na crno, na taj nacin gazda steti drzavu za tih 120000 din mesecno ako ne i vise…sredite situaciju u zemlji pa onda stedite na ovaj nacin, najlakse je smanjiti plate drzavnom sektoru

    Одговорите на овај коментар
    • септембар 08, 22:39 Boba

      Свака част на коментару!Зна се где има пара,али најлакше је ударити по “најслабијима”,али само у финансијском смислу.Свака власт се плаши паметних и образованих људи,јер се лакше манипулише неписменима и необразованима.

      Одговорите на овај коментар
  21. октобар 23, 16:28 #22 Nekada Đak Prvak

    Vi svake školske godine štrajkujete i očekujete da neko ispunjava i plaća Vaše iracionalne zahteve. Koliko đaka u Srbiji ide na privatne časove? Odgovor je MNOGO!. To ide vama u đžep. Budite iskreni i recite lepo koliko Vas nastavnika u osnovnim i srednjim školama ima fond od 40 radnih sati nedeljno. To je normalno radno vreme svakog zaposlenog. Necu ni da pominjem te vaše pripreme za nastavu… Kao da se spremate da predajete nuklearnu fiziku a ne svake godine jedno te isto gradivo. Vi ne zarađujete svoje plate. Zarađuju ih roditelji te dece koju treba nečemu da naučite. A tu ste podbacili. Deca su nam sve tupavija, knjige su postale slikovnice. Tome ste Vi krivi. Svaka čast nastavnicima u Srbiji zaista. Uspešno ste srozali svoju profesiju i sad su vam svi krivi. Ako Vam se ne mili da radite dajte otkaze. Garantujem Vam da ćete biti zamenjeni mladim ljudima koji će ceniti to što mogu da rade u profesiji. http://zelenaucionica.com/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_mail.gif

    Одговорите на овај коментар
    • октобар 23, 21:36 Marina Krstović

      Vidi se da nemate mnogo veze sa obrazovanjem i obrazovanim ljudima. Ni jedno dete ne treba da ide na privatne časove osim na časove engleskog jezika ali za znanje više od školskog. To pomodarstvo uveli su roditelji takmičeći se jedni sa drugima. Dete koje zna da će mama i tata da mu plate privatne časove i ne pokušava da sluša u učionici kad će neko samo njemu objasniti. Nepotrebno i bezvezno. Ni jedan moj dobar djak koji redovno dolazi u školu. ne ide na privatne časove. A roditelji koji dozvole da ih deca prave majmunima, neka plaćaju.
      Hoćete da mi kažete da će današnji mladi ljudi posle završenih ozbiljnih fakulteta biti puni entuzijazma za rad sa platom manjom od republičkog proseka? Ne znate šta je rad u prosveti i to se ne meri samo satima. Radila sam u privredi i zbog preseljenja sada radim u školi. U školi nema predaha i pet časova različitih programa daleko su naporniji od osmočasovnog radnog vremena čak i da zanemarim pripreme.

      Одговорите на овај коментар
    • октобар 24, 17:04 Ja

      Pa ne prave nastavnici plan i program i ne odobravaju oni udzbenike.

      Одговорите на овај коментар
    • октобар 24, 20:34 kakvi su nam roditelji, deca su nam zlatna

      Postovani roditelji/odrasli

      Kao prosvetni radnik, a verujem da su moje kolege istomisljenici, zelim da vam uputim ovu zahvalnicu:

      Hvala vam sto ste onesposobili svoju decu. Vise vremena provodite u skoli od njh, znate bolje sve programe i planove od nastavnika i kako oni lose uce vasu decu. Morate da vidite svaku gresku na tom kontrolnuom, jer ne daj boze da je vase dete moglo da pogresi, sigurno nastavnik nije dobro ocenio ili je dao neodgovarajuca pitanja i zadatke. Jadna deca ne mogu da postizu da isprate gradivo od tolikih igrica, fudbala, hora, glume i ko zna kojih drugih obaveza. Ipak je to bitnije nego da stekne naviknu da urade prvo domace zadatke i da nauce skolskob gradivo.

      Hvala vam sto pola prosvetnih radnika uspeva da sastavi kraj s krajem zahvaljujuci privatnim casovima kojima placate, jer zato privatni nastavnik sluzi da dete nauci i dobije 5. Sreca nasa pa i niste svesni da svako uci za sebe i da svako mora da zavrsi sam svoju skolu, i eto nama lakih parica. I kako je posle svih tih casova opet dobio/dobila trojku? Bas se pitam.

      Hvala vam sto niste naucili svoju decu da postuju nastavnike i starije od sebe, sto se prepiru, vredjaju i omalovazavaju svaki autoritet i pravilo.

      Hvala vama sto pokusavate jednu seljacku zemlju Srbiju u kojoj ima 1.500.000 stanovnika bez diplome OS da napravite evropskom poput onih koje su vekovima imale razvijene obrazovani sistem. Hvala vam sto insisirate na peticama, visokim prosecima, da sto vise djaka upise gimnaziju i da se u roku od deset godina broj viskoobrazovanih koji je bio 7 % poveca na 30%. Hvala vama sto akreditujete privatne fakultete na kojima je ispit iz stranog jezika isti kao i kontrolni iz cetvrtog razreda.

      Hvala vam sto i pored boljih uzbenika, Interneta, raznovrsnih projekata i programa, obrazovani sistem je dotakao samo dno.

      Oduvek su nastavnici imali niske plate, ali makar su uvazavali odredjeni ugled i postovanje dece i roditelja.

      Hvala vam sto ste nam oduzeli dostojanstvo i sto nam niste ostavili izbora nego da razmisljamo samo o novcu, jer neke druge dobrobiti koja je ova profesija nekada imala vise nema.

      I na kraju hvala vasoj deci sto kad izadju iz skole ipak postanu neki ljudi i to zahvaljujuci nama!

      Одговорите на овај коментар
  22. октобар 23, 16:36 #23 Aca S

    Gospodine Vujovicu,
    Radim “samo ” cetiri sata u skoli i to mi cas traje svega 40 ‘.radim sa decom koja imaju TESKE smetnje a koje je Vas sistem ubacio u redovne skole. Imam ucenika koji vice od trenutka kada udje u ucionicu do trenutka kada izadje iz nje. Ucenik je 4. razreda i tezak oko 100 kg. Zbog udarca u glavu koji sam dobio od njega imao sam potres mozga i nagnjecenje stitne zlezde pa sam bio skoro mesec dana na bolovanju. Druga ucenica ima svakih desetak minuta napade autodestrukcije i pravo je cudo kako sam do sad uspeo da je sprecim da se ne povredi. Epi napadi su kod nje po nekad toliko jaki i dugi da po njihovom prestanku ni ja ni dete nemamo snage da stojimo.Treca ucenica mi je dosla iz porodice u kojoj su je roditelji seksualno zlostavljali. Troje od petoro dece mi je POTPUNO alalicno (ne ume da govori), ali vasi mudri ministri smislise genijalan plan da i oni moraju da uce engleski…Jado…..Uspeo sam da devojciu sa napadima autodestrukcije naucim prvim recima i parnim i neparnim brojevima do 500. Ucenik koji me je tukao je onaj koga sam naucio svim slovima . Imam jos jednog potpuno alalicnog ucenika . Njih dvojica su i pored hendikepa zahvaljujuci mom radu na takmicenju iz tehnickog i informatickog obrazovanja osvojili DVE ZLATNE MEDALJE, samo zato STO IH VOLIM, STO VOLIM I ZNAM SVOJ POSAO I STO OVA DECA VOLE MENE. ) Za to vreme vi ste mi postavili za direktora nepismenog coveka (vidite link: http://www.youtube.com/watch?v=rseEw64wP4A) koji ne razlikuje autodestrukciju od autizma i koji u senzornu sobu salje epilepticnu decu ! Pri tome nezna sta je to senzorna integracija (opet link::http://www.youtube.com/watch?v=xYSCHd-tYtw).I pored ovakvih analfabeta , koji misle da se knjige cuvaju u BIBILJOTECI, i koji je javno priznao da u vreme raspusta trosi po 250 l. mazuta u zimskom periodu kada se kotlovi ne ukljucuju !!! A ja moram da po 5-6 sati provedem na internetu da bih sa kolegama iz sveta dosao do neke ideje kojom cu ovu decu iscupati iz stanja u kome se nalaze. Na stranu to sto posle tih 4 il 5 casova u radu sa njima jednostavno zaboravim i kako se zovem. Postigao sam rezultate ne samo najbolje na nivou Srbije ,vec tvrdim da sam postigao skoro najbolje rezultate u svetu u tretmanu autisticne dece. A pri tome sam na poslu doziveo toliko maltretiranja da bi ovu jadnu zemlju i njene gradjane trebalo da bude sramota. Vas politicare sigurno nece, vi nemate pojma sta je sramota. Vas bi trbalo da bude sramota jer i pored ovako briljantnih rezultata i najtezeg posla koji radim u prosveti imao sam platu od samo 56.0000 a sada cu imati 51.0000. Skoro CETIRI puta manje od jedno zandra koji je zvrsio kurs borbe sa balvanom u trajanju od cetiri dana ili skoro duplo manje od jednog elektricara sa srednjom skolom u elektrodistribuciji. Plata mog kolege koji ima deset puta bolje uslove i asistenta a nema ni priblizno rezultete kao sto ima ja je u Svajcarskoj 8.000 shf, a u Norveskoj 12000 eura.Razmislio sam koliko radim. Razmislio sam koliko Vi radite i zakljucio da Vama nije mesto na toj funkciji. SRAM VAS I STID BILO ZA UVREDE KOJE STE NAM NANELI ! DA IMATE CASTI ,PODNESLI BI STE OSTAVKU JER NISTE SPOSOBNI DA RADITE SVOJ POSAO VEC PLJACKATE NAS KOJI GODINAMA RADIMO ONAKO KAKO VASI NESPOSOBNI MINISTRII OD NAS TRAZE (izmisljaju kurikulume,portfolia,kompetencije…).Kad god se pobunimo vas genijalni odgovor je :bNije sada vreme za strajk! Ovog puta ste u pravu,nije vreme za starj,nego za ulicu ,da vam pokazem put…A od rukovodjenja u skoli napravili ste pravi biznis, maznjavate lovu za svako radno mesto. I ko to sprecava? Onaj novi vezani ministar? Pa koje su to nove ideje koje je doneo,i cime je zasluzio da bude ministar kada ga je jedna srednjoskolka onako ispreskakala u “Utisku nedelje”? Ako hocete obrazovanje kao na zapadu,GOSPODO,DAJTE NAM I PLATE KAO NA ZAPADU, ili se gubite da ne budete proterani. Dosta nam je vise nepismenih i nepostenih politicara. Doteralo cara do duvara! P.S jeste li razmislili koliko radi Velja Ilic i koliku platu ima,na primer? Ili onaj Krkobabic? Ajde molim te…Sve velicina do velicine, sram vas bilo…

    Одговорите на овај коментар
    • октобар 24, 10:45 SVETLANA

      Poštovani kolega,
      podržavam Vaš stav i drago mi je da je neko objasnio kako i šta rade defektolozi, jer se to skoro pa uvek previdi i ne razume na pravi način. Ja sam takođe iz struke, pored osnovnih završila i master studije, koje naravno niko ne priznaje. Radim sa decom sa autizmom i kao da ste opisali jedan moj dan na poslu. Ono što bih Vas zamolila je to da prvo dobro proverite informacije, pa ih dalje distribuirajte. Naime, ne znam kako stoje sa platama u Elektrovojvodini, ali vrlo dobro znam kako je u žandarmeriji. Znam kolika moja plata i koliko je plata mog supruga. To što kažete da je ČETIRI puta veća od naše, neko vas je pošteno slagao. Običan pripadnik, dakle bez činova majora, kapetana, komandira i slično, nema toliku platu. Za pomenute ne znam. I isto tako, kako mnogi u ovoj zemlji umeju da ih prozivaju zbog primanja, ja ih otvoreno pozivam da se prijave za dril koji traje više od četiri dana ili koliko ste već rekli i neka primaju toliku platu. Ne znate šta sve trpi porodica zbog tih silnih para koje baš i nisu toliko silne, šta trpe oni. Koliko brzo ode zdravlje jednog pripadnika koji časno obavlja posao i koji nema nikog iza sebe da ga štedi i provlači. Dakle, još jednom, slažem se sa Vama, ali ne širite dezinformacije. I na kraju, plata im je takva sa razlogom. Šta mislite zbog čega????

      Одговорите на овај коментар
      • октобар 24, 12:07 aca

        Postovana kolegenice,U mojoj zgradi zivi petoro pripadnika zandarmerije.Svi su oni uzeli kredite za stan (i skoro svi cetvorosobne),uzeli automobil na lizing (jadan i Audi A6),zene im ne rade,oblace se po poslednjoj modi,a deca kao da su im izasla iz modnog butika.Osnovna plata zandara sa srednjom skolom,mog komsije sa sprata,je 87.000.Prijavljen je sa stanom u Nisu ,a radi u Presevu a i inace je iz Preseva .tamo zivi u sopstvenoj kuci ali pri tome prima i dodatak za odvojeni zivot i dnevnice.Ukupno mrsecno prihoduje nesto preko 200000 dinara.Ja i zena ,takodje prosvetna radnica,imamo zajedno prihod od 93000.i ne mozemo da sastavimo kraj sa krajem.Imali smo dug za struju 12000 i iskljucili su nas jer smo leto proveli van stana,a zzandarmu iznad mene koji duguje 67000 NISTA.
        Dalje, saobracajac,muz moje kolegenice ,prima sa srednjom skolom osnovnu platu 47ooo.A ona,uciteljica sa fakultetom,44000.Pa da li je to normalno?
        Znam i zasto je rto tako.Ja ucim decu ljubavi ,postovanju,samokontroli,toleranciji ,prastanju

        Pozzz

        Одговорите на овај коментар
    • октобар 24, 11:07 prof.eng.

      Vi pod hitno da se bacite na učenje nekog stranog jezika, sa Vašim uspesima i iskustvom sigurno ćete moći da radite u struci u nekoj od zemalja koja je otvorenija prema imigrantima. Nemojte ovde da traćite svoj talenat i vreme, zaslužujete uslove i platu dostojnu stručnjaka, a deca tamo negde vrede ljubavi i pažnje isto koliko i ova ovde.

      Одговорите на овај коментар
  23. октобар 23, 16:55 #24 nastavnik

    A to sto po naredjenju direktora radimo i preko norme,a ne placaju nas? I to sto imamo pravo na nadoknadu troskova za strucno usavrsavanje,a ne dobijamo je? I to sto imamo pravo na putne troskove,ali para nema? Da li vi gospodine ministre sami placate benzin kad se svrckate ili uz to uzmete i po neku dnevnicu?

    Одговорите на овај коментар
  24. октобар 23, 18:30 #25 didi

    Sta reci!
    A koliko vidim sa svim ovim merama STEDNJE i ukidanja svih mogucih povlastica za povecanje nataliteta pitanje je koliko ce nas i jos koliko dugo imati ovaj posao na kome inace nista ne radimohttp://zelenaucionica.com/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_unsure.gif

    Одговорите на овај коментар
  25. октобар 23, 19:55 #26 ZVEZDARAC

    Ako i treba vam smanjiti platu, produziti radno vreme, upregnuti ali ne samo vas prosvetare nego svu inteligenciju Srbije. Kad je bilo glasanje 6 maja 2012 vecina od vas sto ovde kuka nije izaslo na izbore bolelo vas…
    2014 ista stvar se ponovila i svo vreme cutite sve do sada kada ste primili prvu platu umanjenu i bez minulog rada (za one koji su menjali poslodavce)

    Одговорите на овај коментар
  26. октобар 23, 21:47 #27 Ana

    Sram vas bilo,šta radite ,zašto ste onda poslanicima povecali plate 10posto?

    Одговорите на овај коментар
  27. октобар 23, 21:49 #28 ljelja

    Zvezdarac, ne lupaj…Naravno da sam izasla na izbore da prekrizim sve koji nas godinama zaj…va. Svi su se pokazali kakvi su, i nikome ne verujem. Bar sada mogu da cestitam sebi da im nisam dala glas . A ni onima ranije koja nas je takodje dovela do ovoga stanja u kome se sada nalazimo. Nama ce smanjiti plate, ali ne brini…I tebe isto moze snaci…Ovo je samo pocetak. Zato, ne raduj se tudjoj nesreci, jer i tebi kuca na vrata. Lupetas najstrasnije.

    Одговорите на овај коментар
  28. октобар 23, 22:11 #29 Ana

    O cemu vi prosvetari vise pricate?? Ko od vas radi vise od 8 sati dnevno kao sto pisete? I koje visesatne pripreme za casove pominjete kada stalno vrtite jedno te isto? Zaboravljate da smo svi mi prosli kroz te vase skole i da znamo na koji nacin vecina vas drzi nastavu. Bez i mało volje za usavrsavanjem, bez i malo dopunjavanja svega onoga sto godinama pricate. Ja kao doktor nauka imam malo vecu platu od vas, a skolovala sam se duplo duze, pa obavljam vrlo profesionalno svoj posao. Vi efektivno radite par sati. Imam prosvetne radnike u okruzenju i znam o cemu pricam. Zato radite svoj posao kao sto ga i svi mi radimo, a nismo u odnosu na svoj rad, nista bolje od vas placeni.

    Одговорите на овај коментар
    • октобар 24, 08:01 milenak

      Dragi doktore nauka, izvinite što Vas ispravljam, ali post diplomske studije ne traju duplo u odnosu na 16 godina školovanja svakog profesora. Ovako kako ste Vi napisali, to upravo to znači. Ima nas profesora i sa magisterijumima, pa onda tek Vaša matematika gubi smisao. Tužno je što u nesrećnoj zemlji sa malim procentom visokoobrazovanih ljudi i doktori nauka omalovažavaju vrednost školovanja

      Одговорите на овај коментар
    • октобар 24, 23:18 анонимно

      Поштована,
      Заврших магистарске студије на једном факултету згрожена примерима неких доктора наука који су ме уцењивали да купим њихове књиге да бих уопште изашла на испит! Колико часова ефективног рада Ви имате са студентима? Колико времена имате да се усавршавате? Имате ли Ви обавезу да сваког пубертетлију научите, саслушате и у његовим лудостима спречите? Шта ви о већини нас професора знате? Као што међу вама факултетским професорима има лоших, квази научника и плагијатора, таквих има у свим професијама! Вређате оне који би требало да васпитавају генерације младих! Вређајући нас, Ви обезвређујете и оне које васпитавамо! Просветитељи су сматрали да је добар човек само образован човек! Видим да су били у заблуди! Поздрав!

      Одговорите на овај коментар
    • октобар 27, 07:28 profesor gimnazije

      Doktore , pozdravio vas Ministar finansija. Oboje se bas razumete u posao prosvetara!

      Одговорите на овај коментар
  29. октобар 24, 07:49 #30 milenak

    Pozivam gospodina ministra da se menjamo, da on malo uđe u učionicu i raducka to malo radnog vremena i posle nađe dopunski posao od koga će se obogatiti, a da se ja ubijem od posla uvlačeći se premijeru, diveći mu se do imbecilnosti Da vidimo ko će duže izdržati!

    Одговорите на овај коментар
  30. октобар 24, 08:04 #31 eNastavnik

    Ponekad bi ministri trebalo dobro da razmisle pre nego što lupe ovakvu glupost. Za početak posao prosvetnog radnika je definisana zakonima i niko ne obavlja tu delatnost po svom ophođenju već kako to od njega zahteva ministarstvo prosvete a u skladu sa zakonom o osnovnom i srednjem obrazovanju. Znači, naš dragi ministar Vujović ne da nije upoznat sa poslom jednog prosvetnog radnika već nije pročitao ni zakon koji reguliše tu oblast. Međutim, isti princip bi mogao da se primeni i na ministarstva. Npr. ja bih mogao da tvrdim da isti taj ministar ne obavlja dobro svoj posao (i ako nemam blage veze šta sve treba da radi jedan ministar) samo zato što nije mogao da smisli drugo rešenje za izlaz iz ove višedecenijske krize, nego da budžetskim korisnicima sreže plate. Ni tu ne bi bilo mnogo neistine. Da vas podsetim da su priču o ‚‚kresanju budžeta” počeli sa brojanjem službenih vozila i smanjenjem nadoknada za putne troškove političara a završili su je tako što nisu mogli da utvrde broj službenih vozila, niti ko ih koristi niti ko odakle putuje… E onda je bilo lakše srezati plate prosvetnim radnicima koji i onako ništa ne rade (što se može videti po tome što malo malo neko od naše dece osvoji prvo mesto na prestižnim matematičkim, fizičkim… olimpijadama). To je moje mišljenje!

    Одговорите на овај коментар
  31. октобар 24, 14:13 #32 Gabrijela

    Predlazem UKIDANJE SKOLA POD HITNO! Ocigledno da ovom narodu NE trebaju ni skole ni obrazovana deca, ni lekari ni profesori, ni advokati..vec samo Vodja! Oni sve znaju, u sve se razumeju, za sve su najpametniji! Raspustite skole, umrtvite mozgove i hajde samo da blejimo kao POSLUSNO STADO!

    Одговорите на овај коментар
  32. октобар 24, 16:45 #33 Анонимни

    Volela bih da me barem neko cuje sada, da povratim svest makar jednom coveku ispranog mozga.

    Dopunskim radom da nadoknade smanjenje plate? Da možda kada bi taj dopunski rad u prosveti uopšte bio dodatno placen.
    Ili vi to pozivate profesore da rade protivzakonito tj. da drze privatne casove? Uredu, onda im dozvolite da rade to bez mučne papirologije, prijavljivanja, poreza itd. tako da taj jedini oblik dodatnog rada moze da bude u skladu sa zakonom.
    Ja sam ucenica i svesna sam da profesori rade, isto kao sto svi kojima su smanjene plate rade i to mnogo, i ne zasluzuju da se na njima stedi. Neka se stedi na nekome ko ima a ne radi (aludiram-zna se na koga). Podrzavam prosvetare u pobuni i protestu ne zato sto su bas oni jadni i posebno ugroženi, vec bih podrzala bilo koga u istom tom protestu. Smatram da svi koji nisu zadovoljni metodom takozvanog rebalansa budžeta treba da se pobune a ne da ćute i trpe. Nemojte da budemo tako glup narod. Nemojte dozvoliti takve manipulacije. Nemojte da se pomirite sa tim i kazete ”Ovo je Srbija, ne možemo mi ništa da promenimo.” Možemo da promenimo SVE ali zgubili smo svest o autoritetu koji narod može da ima. I naravno da svaki vodja zeli da vlada ta opšta poslušnost. Zašto ljudi koje mi biramo DA PREDSTAVLJAJU MIŠLJENJE I STAV NARODA nas maltretiraju i rade sve samo ne ono sto mi želimo,vec naravno rade ono sto njima odgovara. Oni su tu zbog nas a ne mi zbog njih. Odakle nekome ko je tu za dobrobit naroda pravo da radi te stvari protiv volje naroda? Problem je u tome sto su nam isprani mozgovi, zaboravili smo da postujemo sebe, zaboravili smo da ti ljudi na vlasti zavise od nas. Verujem da to zvuci smesno, ali je tako. Sta bi bilo kada bismo od sutra SVI kojima nam smeta situacija u koju nas dovode ostali kod kuce, kad ne bismo otisli na posao, kada bi sva radna mesta ostala prazna? Pa proslo bi pet dana i onda bi i ti sa vrha pristali na saradnju. Mogli bismo da ih ucenimo CIME GOD. Dobili bismo sta god da trazimo…. Ali to se nikada nece desiti i svima je to jasno, ali zasto? Pa samo zato sto su nam tako vesto isprani mozgovi da je svima lakse da kukaju ali da cute i trpe ovaj maltret. Zato sto smo UPLASENI i pomucene svesti od previse televizije, previse zaglupljujucih serija, previse Vucicevih pojavljivanja u svim emisijama. Zato sto ne bismo mogli nikad da budemo tako slozni iako smo svi u istim govnima, iako bismo svi imali isti motiv, isti cilj… Tako mi je zao, tako smo glupi i jadni. Samo ce biti sve gore i gore. Eto samo zato podrzavam sve koji sad imaju petlje za proteste, sve koji uspevaju da budu slozni i koji su svesni da ce se kracim ili duzim putem na kraju izboriti za svoje.http://zelenaucionica.com/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_good.gif

    Одговорите на овај коментар
  33. октобар 24, 16:47 #34 Анонимни

    Ja sam ucenica i svesna sam da profesori rade, isto kao sto svi kojima su smanjene plate rade i to mnogo, i ne zasluzuju da se na njima stedi. Neka se stedi na nekome ko ima a ne radi (aludiram-zna se na koga). Podrzavam prosvetare u pobuni i protestu ne zato sto su bas oni jadni i posebno ugroženi, vec bih podrzala bilo koga u istom tom protestu. Smatram da svi koji nisu zadovoljni metodom takozvanog rebalansa budžeta treba da se pobune a ne da ćute i trpe. Nemojte da budemo tako glup narod. Nemojte dozvoliti takve manipulacije. Nemojte da se pomirite sa tim i kazete ”Ovo je Srbija, ne možemo mi ništa da promenimo.” Možemo da promenimo SVE ali zgubili smo svest o autoritetu koji narod može da ima. I naravno da svaki vodja zeli da vlada ta opšta poslušnost. Zašto ljudi koje mi biramo DA PREDSTAVLJAJU MIŠLJENJE I STAV NARODA nas maltretiraju i rade sve samo ne ono sto mi želimo,vec naravno rade ono sto njima odgovara. Oni su tu zbog nas a ne mi zbog njih. Odakle nekome ko je tu za dobrobit naroda pravo da radi te stvari protiv volje naroda? Problem je u tome sto su nam isprani mozgovi, zaboravili smo da postujemo sebe, zaboravili smo da ti ljudi na vlasti zavise od nas. Verujem da to zvuci smesno, ali je tako. Sta bi bilo kada bismo od sutra SVI kojima nam smeta situacija u koju nas dovode ostali kod kuce, kad ne bismo otisli na posao, kada bi sva radna mesta ostala prazna? Pa proslo bi pet dana i onda bi i ti sa vrha pristali na saradnju. Mogli bismo da ih ucenimo CIME GOD. Dobili bismo sta god da trazimo…. Ali to se nikada nece desiti i svima je to jasno, ali zasto? Pa samo zato sto su nam tako vesto isprani mozgovi da je svima lakse da kukaju ali da cute i trpe ovaj maltret. Zato sto smo UPLASENI i pomucene svesti od previse televizije, previse zaglupljujucih serija, previse Vucicevih pojavljivanja u svim emisijama. Zato sto ne bismo mogli nikad da budemo tako slozni iako smo svi u istim govnima, iako bismo svi imali isti motiv, isti cilj… Tako mi je zao, tako smo glupi i jadni. Samo ce biti sve gore i gore. Eto samo zato podrzavam sve koji sad imaju petlje za proteste, sve koji uspevaju da budu slozni i koji su svesni da ce se kracim ili duzim putem na kraju izboriti za svoje.http://zelenaucionica.com/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_good.gif

    Одговорите на овај коментар
  34. октобар 24, 17:34 #35 profesor gimnazije

    Mnoge smo strucnjake ,naucnike i dobre ljude obrazovali u toku tog naseg “kratkog” radnog vremena ,brinuci o njima i van istog, No, sta cete? Promaknu nam ,cesto i ovakvi koji ama bas nista ne razumeju,a jos za nesrecu ,pricaju o poslu koji ne razumeju. Krivi smo sto smo takve ministre otskolovali . Cast izuzecima ,a nadam se da ih jos uvek ima . Nadam se, da jos uvek u vladi ima onih ,koji znaju koliko je prosveta vazna za svaku drzavu. Kome su bila poverena deca doticnog,dok je bio na poslu? Predpostavljam da je najmirniji bio kada su mu deca bila u skoli , a on ,napredovao u karijeri.

    Одговорите на овај коментар
    • октобар 27, 07:11 profesor gimnazije

      Zaboravih da kazem : Vlada stedi najvise na mladim kadrovima koji su se obrazovali na legalnim i priznatim fakultetima. Deca odlaze u inostranstvo,pogotovo mladi lekari. S jedne strane ,buducnost odlazi,ne moramo da brinemo za njihova radna mesta,a s druge strane ,stari odlaze u penziju,nema ko da nas leci ,polako umiremo,dupla usteda. Zar to nije mudro?

      Одговорите на овај коментар
      • октобар 27, 07:24 profesor gimnazije

        Da li je normalno da u ovoj osiromasenoj zemlji ,sa toliko finansijskih problema ,bilo ko ima platu milion ,ili pak 2 miliona dinara,sta god bio? Gde su njihove zrtve,a o njihovom radu i sposobnosti i da ne pricamo ,s obzirom da nama ovako ide. Cime su oni to zasluzili? Stide li se malo kada prime toliku platu u ovoj nasoj divnoj lepoj ,ali jadnoj i ocerupanoj Srbiji? Postoji li neko na takvim mestima ko voli svoju zemlju , Srbiju ,a nju osim prostora cine i njeni stanovnici ,njen narod,koji radi i pati se zbog ovih BUDZETSKIH milionera ?

        Одговорите на овај коментар
  35. октобар 24, 20:56 #36 Milos

    Bilo bi lepo kada bi vlada uzela sebe za primer i prvo sebi smanjila primanja na 25000din

    To bi bio najlepsi primer i onda niko nebi kukao na njih i svi bi prihvatili smanjenja primanja, a ovako oni imaju po 150000din i na tu cifru 10% nije nista.

    Vucicu razmisli o ovomehttp://zelenaucionica.com/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_mail.gif

    Одговорите на овај коментар
  36. октобар 24, 22:07 #37 Jova

    Ajde sns botovi bezite odavde.Vi da kometarisete rad prosvetara a u proseku imate 2 razreda skole?Znamo da sve radite po direktivi ali idite na sajt Kurira,tamo vam je mesto a ovde pustite normalne ljude da na miru iznesu svoje misljenje.

    Одговорите на овај коментар
  37. октобар 25, 08:42 #38 Koja

    Ovo je neverovatno. Pa iz kog sesira ih izvlaci Vucic. Polako se bistri mutna reka i vidi se ko je sve u njoj. Somovi prednjace.

    Одговорите на овај коментар
  38. октобар 25, 23:41 #39 Александар

    Слажем се са коментаром поштоване Габријеле који каже “УКИДАЊЕ ШКОЛА” може и под хитно, али из једног другог разлога. Наиме нас просветне раднике (иначе радим у средњој стручној школи, по образовању сам дипл.маш.инжењер) оптужују да “ништа не радимо”, не надограђујемо себе а самим тим ни децу коју учимо, упс. подучавамо радним вештинама, знањем посла (техничким знањем), животним моралним врлинама, обавезама итд., па се питам има ли неког да ми мало појасни како то да само школе прате актуелне трендове по питању тражених занимања и сходно томе и израђују нове стручне профиле (нове смерове), иначе за израду једног новог профила сигурно није довољно “слободно време и неколико дана” а да са друге стране када дете заврши школу и добије диплому са називом профила исти не постоји у регистру службе ЗАВОДА ЗА ЗАПОШЉАВАЊЕ па се добије радна књижица која и иначе ничему не служи са потпуно нетачно унетим завршеним смером јер шифра у регистру за тај смер не постоји !!!????????
    Ово што сам претходно написао можда би и имало смисла у земљи где постоји неки систем, што тренутно није случај код нас, јер да је тако не би у продавници радили аутомеханичари на пр. не би техничар (било који смер техничке школе) био пекар или портир, не би политичар био бравар, механичар, фризер итд.
    Све ово значи да школа, ма која, није ни битна па стога не мора ни да постоји мислим ради евентуално само као музејски примерак.
    Поштовање људима који раде у просвети па чак и ако нису за штрајк

    Одговорите на овај коментар
  39. октобар 26, 18:35 #40 Milica

    Ministre Vujovicu ako vec necete da se ugledate na Evropu i svet, ugledajte se bar na Hrvatsku i Sloveniju. Tamo su prosvetari tretiraju kao ljudi i njihova rec postuje. Sramota je sta ste napravili od te svete profesije.

    Одговорите на овај коментар
  40. октобар 27, 08:38 #41 smuki

    Samo jedno cu da kazem. Kod privatnika, kad ponestane, para zaposleni dobijaju otkaz a vi smanjenje. Toliko.

    Одговорите на овај коментар
  41. октобар 27, 20:00 #42 nena

    Da li je ovaj nekada nešto radio i uradio?

    Одговорите на овај коментар
  42. фебруар 05, 20:06 #43 Ljutko

    Bas se mislim koji bi atribut stajao ispred njegovog imena. Ima ih mnogo ali nijedan nije pristojan za javno isticanje. Ali nije ni mnogo vazno. Uveren sam da ih i vi svi znate.

    Одговорите на овај коментар
  43. фебруар 05, 21:22 #44 Горан

    Ма срам да Вас буде господо из министарсва просвете ! Дајте ми отказ због овог коментара !

    Одговорите на овај коментар
  44. фебруар 05, 23:07 #45 Snežana

    Da li ovo govori onaj isti ministar koji nam je svima javno poručio da promenimo državu, ako nam se ne sviđa da radimo za male pare? Izgleda da je isti zaboravio da ON služi NAMA i da MI odlučujemo da li će ON otići sa te pozicije!!!! A pitam se dokle će gospodin premijer ćutati i dozvoljavati ministrima da se tako obraćaju javnosti?!

    Одговорите на овај коментар

Додајте коментар

Ваши подаци ће бити безбедни! Ваша имејл адреса ће бити видљива само администраторима сајта. Коментаре који садрже говор мржње, псовке и увреде, као и коментаре који се не односе на вест коју коментаришете, нећемо објавити. Из безбедносних разлога, неће бити објављени ни линкови ка другим сајтовима.