Једноставне игре за које су вам потребни само папир и оловке су заиста корисне у разним ситуацијама. У оној где проводите читав дан у кући – нарочито.
Потребно вам је:
Папир
Оловке
Занимљиве географије
Ова игра је веома занимљива а уз то је и прилика да са децом вежбате познавање из географије. Направите табелу у којој ће се наћи колоне држава, град, река, планина, итд. Број колона је у потпуности произвољан, и можете додати колико задатака желите. Када сви такмичари у рукама имају папир са табелом и оловком, игра може да почне. Један од такмичара бира слово које ће бити задатак, и онда сви морају да попуне колоне табеле тако што ће да смисле појам који почиње на то слово. Након што време за задатак истекне, следећи такмичар бира друго слово.
Потапање бродова
Игра је предвиђена за два играча, где сваки играч добија два поља. Прво поље су бродови које црта сам такмичар, а друго поље садржи податке о бродовима противника. Први задатак је да оба такмичара попуне своје поље тако што ће нацртати бродове. Бродови су у облику квадрата, и обично се црта један број од четири квадрата, два од три квадрата, три од два квадрата и четири од једног квадрата. Када су нацртали бројеве, такмичари један другог испитују да ли се брод налази у неком од поља, на пример А1. Ако је одговор потврдан, такмичар има право поново да пита, ако не, ред је на другог такмичара.
Спајање тачкица
Нацртајте тачкице на папиру, без икаквог посебног реда. Први такмичар бира тачкицу од које креће и спаја је са другом тачкицом. Други такмичар наставља, и спаја другу са трећом. Циљ игре је да се споје све тачкице, али да се притом линије које их спајају не пресеку. Такмичар који први повуче линију која пресече другу испада из игре. Најбоље је користити различиту боју оловке за сваког такмичара, да би се линије разликовале.
Смишљање речи
Задатак ове игре је да се од једне речи направе разне друге речи а да се промени само једно слово. На пример, први такмичар задаје реч врата. Следећи такмичар може да измени само једно слово, а да направи нову реч, и онда пише реч врана. Следећи такмичар има исти задатак, и тако се добија нова реч брана.
Хангман
У овој игри се обично дају називи филмова као скривени појмови, али у суштини појмови бити из било које области. Тако се ова игра може користити на часу историје да се обнове имена историјских личности, или на часу биологије где би задаци били појмови које су ученици учили на претходним часовима. Након што се одреди број такмичара или екипе, први такмичар, односно екпиа, бира прво слово. Уколико то слово постоји, уписује се на одговарајућу цртицу, уколико не, црта се један део фигуре. Циљ је да такмичари погоде појам пре него што се исцрта цела фигура.
Напишите одговор