Glasajte za projekat srpske nastavnice koji je među 10 najboljih inovativnih rešenja za učenje na svetu

Projekat Escape Room koji je, zajedno sa učenicima Prve kragujevačke gimnazije, kreirala nastavnica Katarina Veljković, plasirao se među 10 finalista za najbolje inovativno rešenje u oblasti nastave i učenja na ETF Innovative Teaching & Learning Award 2022.

“Današnji učenik je sposoban da se prilagodi upotrebi savremene tehnologije u učionici mnogo brže nego što je to potrebno nastavniku ili roditelju. Za njih je rad na Izazovu bilo zanimljivo putovanje tokom koga su učestvovali u transformaciji nastavnog plana i programa predmeta Informatika i računarstvo u nastavne aktivnosti koje nastavni proces čine zanimljivijim i učenicima prijemčivijim. Podsticanje nastavnika da za različite nastavne aktivnosti koriste raznovrsne tehnološke alate može da podstakne učenike ne samo na interesovanje za učenje, već i istinsko razumevanje pojmova i pojava u nauci i društvu”, naglasila je profesorka i mentorka tima Katarina Veljković.

Escape room, koji omogućava učenje informatike kroz edukativne igre na platformi Minecraft, prošle godine podržan je kroz „Digitalna ekspedicija: Izazov“ (projekat u kom je jedan od organizatora bio i Zavod za unapređivanje obrazovanja i vaspitanja), a sada je svoje mesto u finalu izborio u konkurenciji 800 pristiglih prijava iz preko 50 zemalja sveta. Glasanje za pobednike je otvoreno do 21. novembra.

Pozivamo vas da podržite našu koleginicu i njene vredne đake i glasate na https://www.etf.europa.eu/en/news-and-events/news/vote-etf-innovative-teaching-learning-award-2022